2016. június 26., vasárnap

Tervek

Hosszú ideig ismét nem történt újdonság a Kedy kreatív háza táján, ennek legfőbb oka az egyre nagyobb méreteket öltő forráshiányom. Rendelések becsúsztak szerencsére, ezeket mutattam is a Facebook-on, de magamtól nem készítettem ékszert. Nagyon jó lenne ezen változtatni, mert vannak ötleteim, és talán vásároznék is néha. 
Átdolgoztam a Kedy kreatív termékek oldalt, mert számomra nem volt átlátható/használható a korábbi verzió. Most teljesen új külsővel mutatja meg, akár kategóriák szerint - a készült termékeket, de még azért van vele munka. Sok minden megmaradt azokból az időkből, amikor még nem az üveglencse volt a fő alapanyagom, ezért a megmaradt termékek alatt jelezni fogom, ha van belőle megvásárolható darab.
Jelen blog is átalakult: kicsit letisztultabbnak, rendezettebbnek érzem az új sablont. Nem tudom meddig fog így maradni, azt sem, hogy milyen időszakonként teszek majd fel képeket vagy új bejegyzéseket, de szeretném aktívan vezetni az oldalt. Az új ékszerdobozoknak - melyeket saját terv alapján készítek - mindenképpen külön bejegyzést szentelek, illetve vannak még korábbi rendelések, melyeket itt nem mutattam. Több mindent készítettem az elmúlt időszakban, ami nem ékszer, hanem új technika kipróbálása, ezeket külön címkével ellátva szintén tervezem bemutatni. Szóval vannak ötleteim, remélem azért lesz, akit érdekelni fog :)

2 megjegyzés: